Opdatering – Eventu.dk

Hej igen!

Så er august gået.

Sidste måned fik jeg en delt 5. plads, hvilket gav mig muligheden for at få en fantastisk masse kritik.

Jeg forsøgte mig med popups, men det gav mig ikke så meget. Det kan være det var en irreterende popup, men umiddelbart efter den blev indsat faldt antal klik på links i forhold til besøg pr. dag, og derfor har jeg nu valgt at tage den ned for også at få afvisningsprocenten til at falde.

Vinfeed: Ja den blev selvfølgelig fjernet med det samme..

Design: Den dårlige header er blevet fjernet, og billederne på forsiden er skiftet ud med en lidt mere venlig grafik, og nye billeder.

Der er oprettet nogle gæstebloggere som jeg stærkt regner med at få et indlæg eller 2 fra hver. (Tak til dem alle)

Google analytics
517 besøg – 380 unikke – 188 fra AffiliateDM(TAK)
Afvisningsprocent: 65% (Dommerne spurgte ind til den, og siden d. 18 er den faldet fra 72%, og falder hver dag, så det skal nok blive okay, satser på en afvisningsprocent på mellem 30-50%)
gns. besøgsvarighed: 3 minutter og 22 sekunder

Partner-ads
0 kr salg
62 affiliate link klik.

Dette når at blive ændret inden dommerne kommer med kritik:
De fleste shopemner bliver erstattet med samlingningstables.

NÆSTE MÅNED SKAL DER NOK KOMME ET SALG!

No comments yet.

Skriv et svar