Hermed en opdatering på udviklingen på Bilplan.dk i oktober måned.
Hvad er der sket i oktober?
Jeg har fået bygget to bil budget værktøjer til både køb af bil og privatleasing af bil. Værktøjerne er blevet super gode og detaljerede og er faktisk ganske tilfreds med resultatet. Det var meningen, at de skulle kunne tilbyde overblik og detaljer og være bedre end hvad der fandtes rundt omkring på nettet. Og det synes jeg faktisk er lykkedes.
Nu kan man faktisk beregne om det bedst kan betale sig at lease sin bil eller købe den.
Jeg skal lige have rettet et par detaljer ved visning fra mobiler, men ellers er beregnerne i hus.
Jeg mente jo selvfølgelig, at historien var god og folk kunne have glæde af værktøjerne, så jeg skrev en pressemeddelelse om det og sendte den ud via presseudsendelser.dk og direkte til nogle redaktioner. Nogle enkelte valgte at bringe historien, så det var helt fantastisk og opløftende. I kan se pressemeddelelsen her: http://presseudsendelser.dk/index.php?option=com_presse&view=prsreleases&layout=rls&Itemid=17&id=2714
Hvad skal der ske i november?
Jeg skal have oprettet mig på forskellige bilforums rundt omkring og så kommentere på indlæg, hvor værktøjerne kan hjælpe. Stille og roligt når der er tid.
Jeg skal have brainstormet på en fremtidig forretningsmodel. Lige nu fokuserer jeg på indholdet og gode værktøjer, så jeg er sikker på, at der nok skal komme trafik og brugere. Men jeg har ingen bæredygtig plan for hvordan sites skal køre rundt. Det er måske lidt omvendt, men til at starte med var det bare om at komme i gang og interessen og drivet var der, da jeg synes det var spændende at bygge op og regne på. Men engagementet på sigt for sitet skal nok bygges på, at der også kan ligge en indtjening.
Jeg er gået lidt ned i kadence må jeg indrømme. Jeg har fået bygget en del op de sidste par måneder og tror realistisk set at november måned bliver ganske stille for mig. Der er ikke stor liste med ting, som skal laves mere og næste skridt er ikke helt klar for mig. Så kommer nok til at tillade mig selv at læne mig lidt tilbage i denne måned og se om der ikke skulle komme nogle gode tanker ud af det 🙂
De tørre tal
Udgifter: 350 kr. til pressemeddelelse
Indtægter: 90 kr.
Besøgende: 1.156, heraf 312 organiske og 418 direkte (sitet må være blevet nævnt i nogle lokalaviser)
No comments yet.